dimarts, 25 de novembre del 2014

Començant amb el primer videoblog


Cal començar amb el muntatge del primer videoblog, i no en tinc idea, em costa molt pensar en què puc fer o de què puc parlar perquè siga interessant per a la gent; ja que no vull que siga un tema molt polèmic per a evitar qualsevol discussió, però ha de ser interessant per a cridar l'atenció.



Més o menys el tinc clar el tema del qual vull parlar que és; Existeixen els prínceps blaus?

És correcta o està bé fer-nos la idea de l'home perfecte o l'existència dels prínceps com als contes i pel·lícules?

Espere poder parlar d'aquest tema. He de reconéixer que no tinc moltes idees per a elaborar el guió i encara que tinc la idea principal diguem que em falten els subtemes per desenrotllar; no em veig parlant davant la càmera.

M'he de fer a la idea d'aquesta activitat i arribar a perdre la vergonya perquè en tinc molta; però qui sap, a la millor quan finalitze el curs m'agrada aquest món de la càmera i em decante per açò per al meu futur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada