dilluns, 3 de novembre del 2014

Què em pareix el projecte?

Bon dilluns!


I comence la setmana amb ironia perquè un dilluns no li agrada a ningú. Us vaig a parlar del que he estat fent aquestes setmanes. Hem estat preparant un pressupost per anar-nos-en de viatge de cap de setmana. Hem dividit la classe en tres grups, cadascú tenia una ciutat per a realitzar el pressupost. Les ciutats que havien d'explorar cada grup les havíem decidit abans. Totes vam pensar en una ciutat a la qual ens agradaria anar.
I després vam votar, i diguem que les nominades per a ser la ciutat visitada van ser Granada, Toledo i Madrid.

Em sorprén que hàgem trobat les ofertes, no m'esperava que ens quedaria així el pressupost. Lamentablement no vaig poder fer la presentació per al dia que tocava, però em vaig esperar al dijous per a fer-la, ja que havia d'estudiar dies abans; i la meua sorpresa va arribar quan, dijous a la vesprada, vaig encendre l'ordinador i no anava, no arrancava i ja era tard per a anar a casa d'alguna companya.

Però bé, ara ja no puc fer-hi res i l'única cosa que he pogut fer és aquest cap de setmana fer la presentació i així que em puga comptar almenys la nota d'aquest treball. L'apartat que vaig triar va ser temps lliure de Granada en el qual he parlat de les discoteques a la nit, i d'algun carrer al qual puguem anar de compres.

I per altra banda,a poc a poc estic tenint les coses més clares sobre el videoblog que vaig a fer, els preparatius els aniré contant a poc a poc, ja que diuen que les coses bones no vénen de colp.

Dins d'uns dies tornaré a escriure; besets videobloguers.

2 comentaris:

  1. Marta, intenta introduir una imatge per a il·lustrar el text. D'altra banda, tracta també de contestar la pregunta del títol, ja que la teua entrada de blog no respon a l'expectativa creada.

    ResponElimina
  2. Ah, en lloc de la imatge que et demanava, havia oblidat que calia incrustar la presentació power point que ja has fet.

    ResponElimina