dissabte, 28 de febrer del 2015

Com organitzar una conferència?


La primera sensació que vaig tenir quan m'assabente de l'activitat que havíem de preparar aquesta segona avaluació va ser pànic,bé pot ser que semble una mica exagerat però és la verdad.os preguntéssiu,quin ha sigut aqueixa activitat? 
Doncs ha sigut una conferència i guau la meua cara en escoltar aquella paraula era un quadre ja que no m'agrada exposar davant de la gent pot ser que per vergonya o per por;por al fracàs,a la humiliació,als riures o a provocar avorriment en la gent. Són moltes les coses que feien que sentira aqueixa sensació però passaven les classes,i calia anar acceptant la realitat,que era que l'havia de fer així que no quedava una altra que agafar els bous per les banyes i posar totes les ganas.el desenvolupament d'aquesta activitat sincerament m'ha costat,no pel fet d'haver de llegir-me un llibre perquè m'aportara la base per a la presentació sinó el fet de realitzar un resum i una presentació.
El més costós sens dubte ha sigut el resum,veia tantes idees interessants i tenia tants conceptes que no sabia com explicar-me i sobretot com desenvolupar-ho,però he de dir que el guió em va servir d'ajuda ja que diguem que em va servir d'esborrany per a fer-me un petit resum,el qual vaig poder utilitzar en la presentació.
Tot l'esforç espere que es veja en la meua presentació,i tot el que em va costar desenvolupar la conferència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada