dissabte, 28 de febrer del 2015

Els companys


Estic gratament sorpresa amb l'actuació dels meus companys en les conferencias.no m'esperava que isqueren tan ben la veritat,aquesta clar que tots estàvem nerviosos,perquè jo almenys no estic acostumada a parlar davant de la gent.
Vull ressaltar tot l'esforç que hem dipositat en aquest treball,ja que no ha sigut fàcil,i darrere de cada presentació hi ha hores de treball; no puc dir qui em va sorprendre més o qui ho va fer millor perquè cadascun dins de com és ha fet tot el possible per fer un treball el més eficient possible.
La conducta que van mostrar no solament exposant,sinó en escoltar em va sorprendre; quan jo estava exposant i veia com em miraven,com estaven atents o com em somriguen cap a que em sentira més còmoda en exposar,em donaven confiança i he de donar-los les gràcies a cadascun d'ells per fer que aqueixa situació se'm fera més amena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada